Vienna - Munich (Oktoberfest 2014)

 

22 September 2014





If you're following me on Instagram, you already know I spent the weekend in Munich and had a blast!
Went to visited my friends and Oktoberfest, laughed, ate, drinked, lived a life.
Sad to be back to reality, but at least batteries are fully charged for new adventures.
 I have this video as a reminder on happy times and to show you other side of me (you can even click on HD for better quality).
Let's kick out this Monday.



Ako me pratite na instagramu, vec znate da sam se zabavljala u Minhenu preko vikenda.
Isla sam posjetiti drugare, oktoberfest, smijala se, jela, pila, zivjela.
Tuzna sam jer sam se vratila u stvarnost, ali barem su baterije napunjene za nove avanture koje dolaze.
Video je podsjetnik na sretno vrijeme i da vama pokazem drugi djelic mene (mozete cak izabrati i HD za bolji kvalitet).
Idemo razbiti ovaj ponedjeljak.


5 comments: